Saturday, June 20, 2009

Tregim nga Michael S. BRYSON - (në shqipërim nga Farruk MYRTAJ









Michael S. BRYSON
Kanada, 1975

E sjell për “pelegrin” në shqipërim,
Farruk MYRTAJ

Michael Bryson është autori dy librave me tregime të zgjedhura, “Trembëdhjetë Hije të Zeza dhe të Bardha”, 1999, dhe “Thjesht në Parajsën atje më poshtë”, 2000. Deviza e tij është:”Secili duhet të jetë ndryshe nga të tjerët”. Jeton në Toronto dhe boton gazetën online, The Danforth Review.



Karremi i gjallë

(Tregimi është fitues i Çmimit të Parë “Darryl Whetter” për krijimtari)

Babai i Xhekut ka vdekur. Babai i Xhekut ishte duke vdekur. Babai i Xhekut po pranonte kotësinë e ekzistencës së tij. Xheku rrinte në divan, në banesën e babait të tij, me një birrë në dorë dhe me pultin e TV në gjunjët. Babai ishte në karrigen e tij, në qoshkun pranë dritares, i zhytur i tëri në zbërthimin e një lëvizje shahu në gazetën e mëngjesit. Në TV transmetohej një ndeshje e Leafs-ve. Zëri ishte ulur deri në fund.
Babai i Xhekut u ngrit më këmbë, duke shtrënguar kraharorin, si për ta flakur atje tej midis atij ajri të trashë, midis reve, drurëve, shkëmbinjve, llavës, kores së lëngëzuar të tokës. Ai u gjend brenda një fashe drite dhe një kënaqësie të thellë. U shpërbë në një milion fragmente dhe pastaj u ndrydh gjatë një intervali të papërcaktuar. Mbi një re në Parajsë, babai i Xhekut luante një lirikë. Diku në njërin nga thëllimat e Ferrit, babai i Xhekut përballonte dhimbjet. I shpërbërë në flakët e Purgatorit, babai i Xhekut përgatitej të rilindëte në trajtën e një kërmilli. Xheku po shihte tashmë një emision për Delfinët. Oqeani blu, peshkaqenët. Babai ishte përsëri më këmbë, palosi gazetën dhe paspak humbi diku në kuzhinë. Xheku dhe babai, kjo ishte e tërë familja tashmë. Nëna e tij, kishte vdekur. Motra vdekur edhe ajo. Përtej dritares së aprtamentit të babait, Xheku mundi të shihte qartë flokët e një dëbore të rëndë. Kurrë nuk kishte për të arritur në kohë për emisionin e David Letterman. Rrugët ishin me trafik të rënduar qysh kur ai po ngiste makinën përmes qytetit me Volsvagenin e tij të vjetër, me gomat e ngrëna; makina rrëshqiti vetë në gjurmët e borës së shkelur dhe ai vazhdoi të lëvizte qetazi dhe me ngadalë në brazdën e formuar. Duhej t?i shpëtonte gjumit që ndjente. Dhjetë inç kishte arritur, sipas njoftimeve. Njëzetë e pesë centimetra.
"Sa dëborë kishte rënë?" e kishte pyetur babai.
"Dhjetë inç."
A e kishte provuar ndonjëherë dashurinë?
Linda e kishte dashur. Ai gjithashtu e kishte dashur Lindën, por pa e rrëfyer atë. Dashuria e saj kishte bërë të ndjehej i butë dhe paksa i trishtuar. Gjë që e kishte dëshpëruar Lindën. Ajo nuk kishte qenë e tillë kur ishin njohur. Ose ai nuk e kishte vënë re këtë gjë. Duke menduar tashmë për Lindën, Xheku vuri re se ajo dukej, ose se paku ngjante, me nënën e tij. Nëse do të ishte duke fjetur me të, ai nuk do ta kishte bërë këtë përafrim. Ai vërente botën dhe kishte parë se ajo ndryshonte pa pushim. Ai kurrë nuk shkelte dy herë në të njëjtin trotuar, kurrë nuk shkelte dy herë në të njëjtën dëborë, kurrë nuk përdorte të njëjtin ashensor. Nuk kishte fiksuar asnjë vendtakim, askund nuk do të shkonte, s’kishte për t’i dhuruar ndokujt ndonjë gjë. Ishte dy ditë përpara Krishmave. Babai i tij nuk donte dhurata, nuk e shkonte ndërmend festimin e tyre.
"Kur je vizituar së fundi tek Dr. Miller?" e pyeti Xheku "Muajin që shkoi."
"E çfarë të rekomandoi për Krishtlindjet?"
"Nuk folëm rreth tyre."
"Si ka mundësi të mos i festojmë krishtlindjet?"
"Siç ndodh me plotë ditë të tjera. Do t?i kalojmë si çdo ditë tjetër të vitit."
"Por nuk është si çdo ditë tjetër?"
"Nuk kam hiç qejf të flasim rreth saj."
Babai i tij kishte qenë mësues shkolle. Për njëzetë e pesë vjet rresht u kishte mësuar katërmbëdhjetëvjeçarëve bazat e fizikës botërore. Gjatë një çerek shekulli ai nuk kishte munguar qoftë edhe një ditë të vetme në klasë. As atëherë kur kanceri kishte rrëmbyer nënën e Xhekut. As edhe kur motra e Xhekut ishte hedhur prej ballkonit, gjashtëmbëdhjetë dyqane më tej rrugës Jarvis. Kurse tani? tani ai nuk arrinte dot të kthente centimetrat në jard. A është drita grimcore apo valë? Askush nuk e di. Objektet bien për nga sipërfaqja e Tokës ose për nga qendra më e afërt e gravitetit.
Hapësira është e pafundme, koha është ciklike, spirale. Babai i tij, më parë, kurrë nuk kishte thënë jo për Krishmat. Xheku kishte për t’i telefonuar Dr. Millerit.
"Im at nuk do t?i festojmë Krishtlindjet."
"Oh."
Çdo gjë e befason doktorin e mirë. Babai e ka për zemër Dr. Millerin.
Doktori ka mendim shkencor. Ai rëndon prej evidencave, flet rreth propabilitetit, të jetuarit në botën e dyshimit. "Kur ka për tu ndjerë më mirë babai im?" "Mbase asnjëherë."
“Ai thotë të vërtetën.”, tha pas kësaj babai.
“Prej cilat gjërave mbahet jeta” i tha doktori Xhekut, "Përse ndodhin gjërat” Unë nuk e di, por çfarë rëndësie ka kjo? Detyra ime është t’i ndihmoj njerëzit të ndjehen të lumtur dhe të jenë produktivë, por influenca ime është e dobët. Unë lëshoj receta dhe jap rekomandime, por shërimi është përtej kontrollit tim."
Kjo ishte ajo që Xheku nuk donte ta dëgjonte. Ai nuk e beson këtë gjë. Dhe as që kishte për ta besuar, por ja që ai nuk mund ta kundërshtoj dot atë.
Babai i tij ishte krijuesi i jetës së të gjithëve në shtëpi; U kishte rezistuar të gjitha erërave, por tashmë kishte nisur të shpërbëhej.
Po çfarë mund të thoshte nëna e tij? Teksa po jepte shpirt, ajo i tha:
"Bëj kujdes për motrën tënde." Ai kishte bërë kujdes, por kjo nuk kishte asnjë rëndësi. Ai ishte kujdesur për të motrën, por nuk e kishte shpëtuar dot atë.
Ti s’mund të shpëtosh askënd. Atëherë, përse duhet të rrekesh për diçka të tillë?
Në party-in e fundit që ai shkoi, Xheku e pa veten në kuzhinën e mbushur me përzjerje avujsh martini. Të ftuarit ishin përpjekur ta afronin me motrën e tij. Ajo ishte e gjatë, flokë-kuqe, dhe gjinjtë e saj i prekeshin herë pas here me supet e tij. Motra kishte veshur një T-shirt të ngushtë, në pjesën e përparme të së cilës ishin shkruar fjalët "Live Bait". Poshtë fjalëve ishte një ilustrim i animuar i një burri me syza të stërmëdha në të cilat dukej një formë peshku si prej druri a metali, në trajtën e penisit. Xheku tha: "Gloria Steinem kishte të drejtë. Një grua ka nevojën e një burri, ashtu si një peshk ka nevojën për biçikletë. Por, unë nuk shoh ndonjë arsye që një peshk të mos ketë nevojë për një biçikletë.
Shikoni Salvador Dalinë. Kqyreni botën në mënyrën që e vëzhgon Dali, dhe do të gjeni atë që dua atë them. Bota nuk është e bërë një herë e mirë, dhe ajo as mund të simulohet e as të imitohet. Realizmi është pikërisht paraqitja e botës ashtu siç atë e kanë paraqitur tradicionalisht. Bota nuk ka mundësi të përfaqësohet, ndaj edhe realizmi është thjesht një formë tjetër e jo-normalitetit, madje e ekscentrizmit."
"Ashtu si mjedisi," tha motra.
"Po," tha Xheku. Ai nuk mori vesh fare se çfarë kishte thënë. "Po, po."
Pastaj motra e pyeti: "A peshkon ti?"
"Po," tha Xheku përsëri. "Një peshk, dy peshq, peshk i kuq, peshk blu. Mos ke nevojë të ikin në shtëpi tani?"
"Tani?"
"Tani është koha e duhur."
Motra tha: "Më duhet të marrë xhaketën..."
Por, para se të dilte jashtë, ajo nuk mund t?i merrte rrobat e saj pa thithur edhe pak marihuanë. Xheku nuk kishte djegur asnjë ampulë prej dhjetë vjetësh dhe as që dinte ku të gjente ndonjë. Motra jetonte me të motrën e saj, kishte disa ampula, por nuk kishte dashur që Xheku të kishte edhe ai.
"E po mirë, mbështetu tek unë," i kishte thënë Xheku.
Ata ishin shtrirë në krevatin e tij, të veshur siç ishin, duke bashkuar duart e njeri tjetrit.
A e kishte njohur ai ndonjëherë dashurinë?
Kler nuk e kishte dashur atë, por ajo e kishte ndjerë nevojën për të një mënyrë të cilën ai s?kishte arritur dot ta kuptonte. "'Eja këtu, m’u hiq sysh,' këto janë të vetmet mesazhe që ti më dërgon mua," i kishte thënë Xheku një herë. Kurse ajo i ishte përgjigjur: "Më duhet se s’bën t’ju largoj prej vetes, përpara se të ndjehem intim me ty." Asaj ia kishte ënda, po po, dhe, oh, ia kishte qejfi, edhe më shumë. Më shpesh, më gjatë, më shumë se çdo gruaje tjetër, me të cilën Xheku kishte fjetur ose ishte puthur. "Unë jam thjesht një penis për të," i thoshte ai shokut të vetë
Randy. "Ajo më telefonon mua vetëm e vetëm kur marroset." Gjë për të
cilën nuk ia vlen të ankohem, thoshte ai. Ajo që besonte se ia vlente të qahej ishte fakti se ai nuk dinte se ku ishte ajo pesë netët e tjera të javës. "Mos më bezdis të lutem," do t?i thoshte ajo. "Ja, unë vij në shtëpinë time dhe aty gjej njëzetë e shtatë mesazhe të dërguara nga ti."
Kjo ishte e tëra, në të vërtetë asgjë, me Klerin dhe ishte vetëm ajo që vendoste se kur kjo “e tërë” ishte gjithçka dhe kur “asgjë”. Pastaj atë e kishin arrestuar si pjesëtare e një skandali sekretarial të shefit të Strehës Qytetare, ku ajo ishte punësuar. Paratë e gjashtë muajve të bingos kishin humbur pa nam e pa nishan. Kleri kishte pasur njërin prej dy kopjeve të vetme të çelësit të së ndarës ku ruheshin paratë; ajo ruante rregjistrimet. Ku ishin paratë? "Unë kisha ndërmend t’i ktheja ato përsëri, Xhek, po unë do t’i ktheja përsëri, besomë." Ajo e postoi pagesën në fjalë, pastaj u zhduk, sikur shkriu. Policia e kishte kapur përsëri në Victoria, B.C., teksa përpiqej t’i hipte një treni për Seatel. Ajo i dërgoi mesazh Xhekut ta shpëtonte prej burgut, por ai iu përvodh telefonatës.
Babai ishte rrëzuar në kuzhinë dhe po i rridhte gjak prej ballit. Thirri të birin që andej. "I gëlltita tre lugë helm minjsh unë." Pastaj e la në qetësi apartamentin, asgjë nuk u dëgjua më prej tij. Xheku e kaloi TV-në tek MuchMusic, me shpresë të shihte Britney Spears dhe Madonën. Lavire, lavire, lavire, jepmu mua, po pres. Jo, Britney. Jo, Madona. Por ekrani ishte mbushur plotë me këmbë femrash, gjokse, këmbë, gjokse, këmbë. Bum, bum, zoçka, bum bum. Ai duhet t’i telefononte së motrës, përpara se të ishte vonë. Sigurisht, duhet të fliste me të përpara orës dhjetë. Përpara se ajo të shkonte në shtrat.
Një ditë më parë, ajo i kishte thënë: "Nëse ndokush pretendon se e njeh burrin apo gruan e tij, ashtu siç është në të vërtetë; nëse ndokush ngul këmbë pra se e njeh deri në fund burrin apo gruan, atëherë sigurisht njeri banon në Detroit dhe tjetri në San Francisko, ose diçka e tillë; kisha për të thënë se ata janë mbushur deri në fyt me njeri tjetrin. Kufijtë përqark kësaj kategorie njohjeje janë të shpuar, ata lakohen e rrjedhin papushim; gjer në atë shkallë sa pothuaj nuk ekzistojnë. Burrat janë thjesht një numër gjërash, siç edhe gratë. Njerëzimi është i pafundmë. Sa për njerëzit, është shumë komplekse të bësh përcaktime, ato nuk shkojnë dot larg. Njerëzit janë ca qenie që i jepen njeri tjetrit. Kjo mund të thuhet në variantin më të mirë. Se ata janë shndërruar në qenie robër të seksit, përtej masës së limituar, të instrumenteve të tyre vegjël."
“Ashtu edhe ti, moj goce”, i tha Xheku. Etja për seks e kishte transformuar. Xheku mati pulsin pesë. Motra ishte një person krejt i ndryshëm, ajo ishte tjetërsuar. Ajo nuk pranonte të vishej. Xheku e pa tek i binte dhomës kryq e tërthor, gjithnjë zhveshur, me një gotë uji në dorë.
Ajo duhej të ishte pak mbi peshë, por ende dukej joshëse. Dhe, në fund të fundit ishte njeri i mirë. Nuk mendonte më shumë se sa një gjel. Xheku gatoi omëletë me vezë, kurse ajo theku bukën. Ajo u ulë në cepin e tavolinës, rrobat e tij të natës i ishin hapur në pjesën e përparme.
Gjinjtë e saj të mëdhenj rrinin varur, sa majtas djathtas. Ajo tha: “Të dukem se jam shëndoshur ca? Jo, mos më thuaj gjë. E shoh se jam shëndoshur. Por për çfarë tjetër mund të të pyes ty? Jam në ankth për shëndoshjen, por hë për hë ndjehem mirë me peshën që kam. Nuk jam keq, tjetër se në ankth. Po ti, si je? Mendon se ke shtuar në peshë”?
"Mirë do të ishte sikur t?i humbja nja dhjetë paund.", tha ai.
"Oh, jo," ia preu fjalën ajo. "Në asnjë mënyrë. Po të humbësh dhjetë paund ti mbetesh kockë e lëkurë."
Kur prindërit e tij ishin të sapomartuar, po i tregonte babai atij, kishte menduar se do të ndaheshin shpejt. Nuk ishin mbushur mbushur endè gjashtë muaj, kur ata kishin nisur të flisnin për divorcin. "Ne kishim shkuar në një party për Vitin e Ri, dhe unë kisha nisur të mendoj për këtë gjë.
Fillova t’i puthja të gjitha zonjat atje. Më kujtohet mirë, asokohe ishim të dy nga njëzetë e një vjeç. Nëna jote dhe unë, një moshë kishim. Erdha rreth e qark party-it dhe i putha tërë zonjat, të martuarat dhe të pamartuarat, pa asnjë dallim. Ishin vetëm ca puthje të lehta miqësore, në faqe, në ndonjë rast në buzë. Vërtetë puthje pa të keqe. Ne kishim pirë, të gjithë, dhe ndjeheshim mirë. Ishte edhe një motër e s?di sekujt atje, e një fqinji apo e një kushëriri, një vajzë gjashtëmbëdhjetë vjeçare. Nuk e dija se e kujt ishte. Ishin disa vajza të kësaj moshe në atë party. Atë vajzë e lashë për në fund. E hoqa mënjanë atë vajzë. E dija se po ta puthja në sy të saj, jot ëmë do të marrosej. Me puthjen e grave të martuara ajo ishte dakord, me puthjen për të tjerat, të fejuarat, mund të mos i vinte re. ndonëse edhe për to, e dija, jot ëmë kishte kufij. E pashë gjashtëmbëdhjetëvjeçaren që po ngjiste shkallët. Prita nja pesëmbëdhjetë sekonda dhe e ndoqa pas. Nëna jote priti diçka më shumë se kaq dhe erdhi pas meje, shkallëve. Dhe, mirë bëri. Nëse do të kishte pritur ca më gjatë, martesa jonë do të kishte marrë fund. Ajo na gjeti qafë më qafë, në korridor, por unë isha gati ta shtrija atë vajzë në shtromën më të parë. U deshën dhjetë vjet që nëna jote të më falte. U deshën dhjetë vjet që ajo të më besonte përsëri. Kurrë më nuk bëra ndonjë gjë të kësaj natyre. Në të vërtetë, hoqa dorë nga përpjekja që martesa jonë të funksiononte. E tëra për shkak të asaj gjashtëmbëdhjetëvjeçareje. Dhe, çfarë bukurie që ishte, Xhek! Kurrë nuk munda ta harroja atë ndjesi që provova teksa e puthja atë teksa ngjitja shkallët për në korridorin tjetër. Ishte thjesht diçka e magjishme, Xhek. Ishte shija e frikës që shpëtoi martesën tonë."
"E përse po ma tregon këtë gjë mua?", e pyeti Xheku.
"Ajo vajzë ishte e vetmja gjë për të cilën mendoja," tha babai. "Unë vazhdoj të mendoj edhe sot e kësaj dite për atë vajzë. Ajo duhet të jetë nja gjashtëdhjetë e tre vjeç tani. Nuk di se ku ajo jeton tani. Nuk di se si i ka vajtur filli asaj. Kush e di se si do të jetë transformuar, ajo e atëhershmja..."
Xhekut i duhej të fliste me Dr. Miller për këtë.
"Im at është i dashuruar."
"Kjo është diçka e mrekullueshme!"
"Ai është i dashuruar me një vajzë gjashtëdhjetë e tre vjeçare të cilën e ka takuar dyzetë e shtatë vjet më parë."
"E ku është ajo tani?"
"Nuk ka asnjë shenjë prej saj."
Motra mendon se ishte diçka e lezetshme qenia e babait nën presionin e një pasioni. “Është diçka e mirë për të. Kjo bën që ai të ndjehet gjallë."
Xheku e sheh të pandihmueshëm. Ai ka frikë se kjo dashuri po e vret babanë. Ajo po e bën të pashpëtueshëm. Një dashuri e fshirë prej kohësh, e anolluar, e pa shpresë për tu rikthyer. Atje jashtë, dëbora shtynë borën e rëndë, e ngrè dhe e përplasë tek dritaret e apartamentit. Era sa vjen e forcohet dhe bëhet më e furishme. Dielli sikur e përshkon kurbën e tij për të fundit herë. Makinat po bëheshin edhe më të rralla në rrugët. Shtypja që rrëfen barometri dhe temperatura ishin duke u zvogëluar, duke iu qasur zeros absolute, fundit të jetës, fundit të gjithëshkaje.
Xheku iu dha pas shpatullave të tij dhe u zgjatë. Bëri të prekte tavanin dhe shpina ia bëri “krrak” një herë, pastaj edhe një herë tjetër. Kërkoi diçka në xhepin e përparmë të bluzës së tij dhe u kujtua. Një qeskë dhjetëcentëshe marihuane dhe letër për ta dredhur atë.
"Hej, Babush," tha ai. Dëgjoi heqjen zvarrë të këmbëve të tij në kuzhinë.
Xheku nxori qeskën, e derdhi në fijen e letrës dhe nisi ta dredhë. "Hej, Babush. Hajde këtu. Të bëjmë pak muhabet."
Përktheu: Faruk Myrtaj

27 comments:

  1. Unë e kam ndjekur këtë blog për ca kohë tani dhe sot u ndjeva sikur duhej të tregoja historinë time sepse edhe unë isha viktimë. Pasi isha me të për shtatë vjet, ai u nda me mua, unë bëra gjithçka të mundshme për ta rikthyer atë, por ishte gjithçka e kotë, e dëshiroja aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, e luta me të gjitha, Unë premtova, por ai nuk pranoi. Unë ia sqarova problemin nënës sime dhe ajo sugjeroj më tepër të kontaktoj një magji të quajtur Drigbinovia që do të më ndihmonte të hedh një magji për ta rikthyer atë, por kurrë nuk besoja në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër përveçse të provoja magji, dhe ai i tha mua të mos shqetësohem më se gjithçka do të ishte mirë që ish-imi të kthehej, ai hodhi një magji në emrin tim për çudi në ditën e dytë, ishte rreth orës 4:00 pasdite. Ish më thirri, u çudita aq shumë, unë iu përgjigja thirrjes dhe gjithçka që ai thoshte ishte keqardhje për çdo gjë që ndodhi, që ai donte të më kthehej, se më donte shumë. Unë isha aq e lumtur që punoi për mua, kështu që filluam të jetojmë përsëri për fat të mirë. Që nga ajo kohë kam premtuar se të gjithë ata që unë njoh kanë një problem marrëdhënieje, unë do të ndihmoj një person të tillë duke iu referuar të vetmit magjistar të vërtetë dhe të fuqishëm që më ka ndihmuar për problemin tim dhe është i ndryshëm nga të gjithë atë të rremë. Dokush ka nevojë për ndihmë këtu e-mailin e tij: doctorigbinovia93@gmail.com mund të telefononi whatsapp përmes numrit të tij celular +2348144480786...

    ReplyDelete
  2. Është e vërtetë se shumë prej Spell Castel janë të rreme kjo është e vetmja Spell Castel rast që ka qenë në gjendje të kthehen My Girlfriend fundit javë pas disa FALSE enëz mbledhur të holla e mi, ju lutem kontaktoni DR ALASHIRA se ajo është një njeri i mirë ai që të ndihmon (HENK JERRY) E-MAIL dr.alashirao1@gmail.com WHATSAP +2348034395438.

    ReplyDelete
  3. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja origjinale. Kjo është me të vërtetë e jashtëzakonshme, dhe unë kurrë nuk kam provuar diçka të tillë në jetën time. Para se të takoja Zotin DR ALASHIRA, kam provuar çdo mjet të mundshëm që të mund ta kthej gruan time, por në të vërtetë kuptova se po funksiononte për mua, dhe se gruaja ime kishte zhvilluar shumë urrejtje për mua .. Mendova se nuk kisha shpresë të ribashkohesha me gruan dhe fëmijët e mi të mëparshëm. Por kur lexova komente të mira në lidhje me punën tuaj zotëri, e bëra idenë duke provuar dhe unë bëra gjithçka që ju më udhëzuat dhe unë i besova atij dhe ndoqa udhëzimet tuaja ashtu si më keni garantuar mua në 48 orë, dhe kjo ishte pikërisht kur gruaja ime më thirri .. Ne jemi më të kënaqur Tani edhe më shumë. looksdo gjë duket perfekte më shumë se më parëTë faleminderit aq shumë për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. Faleminderit Zot për ndihmën tuaj, kështu që unë premtoj të them botë në lidhje me ju të shkëlqyeshëm Nëse keni nevojë për ndihmë në martesën tuaj të marrëdhënies së prishur, ju lutemi kontaktoni Dr. ALASHIRA tani për tani Forurgenthelp WhatsApp +2348034395438 ose Email dr.alashirao1@gmail.com Unë dua që secili që është duke u përballur me ndonjë problem duhet të japë shpejtësinë edhe shpejt. li ke mua

    ReplyDelete
  4. DR ALASHIRA është sekreti i lumturisë sime, sepse ai e ktheu jetën time ... për ta bërë burrin tim të kthehej përsëri tek unë.Punë e mirë .. ju lutem kontaktoni atë për ndihmë ... me e-mail dr .alashirao1 @ gmail.com. .whatsApp ose numrin e telefonit +2348034395438 faleminderit.

    ReplyDelete
  5. Emri im është Lilian N.Kjo është një ditë shumë e gëzueshme e jetës sime për shkak të ndihmës që Dr.saguru më ka dhënë duke më ndihmuar duke e rikthyer ish-burrin tim me magjinë e tij magjike dhe të dashurisë. Unë isha e martuar për 6 vjet dhe ishte shumë e tmerrshme sepse burri im me të vërtetë po mashtronte dhe po kërkonte divorc, por kur hasa në emailin e Dr.saguru në internet se si ai ka ndihmuar kaq shumë njerëz që të kthejnë ish-in e tyre dhe ndihmë për të rregulluar marrëdhëniet. dhe i bëjnë njerëzit të jenë të lumtur në marrëdhëniet e tyre. I shpjegova situatën time atij dhe pastaj kërkova ndihmën e tij por për habinë time, ai më tha që ai do të më ndihmojë me çështjen time dhe këtu unë tani po festoj sepse Burri im ka ndryshuar tërësisht për mirë. Ai gjithmonë dëshiron të jetë pranë meje dhe nuk mund të bëjë asgjë g pa të tashmen time. Unë me të vërtetë po shijoj martesën time, çfarë feste të shkëlqyeshme. Do të vazhdoj të dëshmoj në internet sepse Dr.saguru është me të vërtetë një caster i vërtetë magjie. A KENI NDIHME KENTO DOKTOR TT KONTAKTIT SAGURU TANI VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com ose WhatsApp +2349037545183 Ai është përgjigjja e vetme për problemin tuaj dhe ju bën të ndjeheni të lumtur në marrëdhëniet tuaja.
    1 DASHURI FJALOR
    2 WIN EX BACK
    3 Fruta e grave
    4 FJAL PROMOVIMI
    5 FJAL MBROJTJE
    6 FJALA E BIZNESIT
    7 FJALA E MIR PUN
    8 FJALOR I FJALS DHE GJYKATA E RASTIT TUR GJYKATAVE.

    ReplyDelete
  6. Ju lutem lexoni se si ndihesha ndonjëherë më parë
    Unë i kam lexuar të gjitha komentet që nga viti 2015. dhe disi me lehtësim kur askush përreth nuk po përjeton diçka të tillë, ndonjëherë duket sikur do të përjetoni një plotësisht në të gjithë botën, por këtu janë përvojat reale dhe reale njerëzore që bëjnë ti e kupton që të gjitha emocionet, lotët, dhimbjet etj. - procesi normal pas ndarjes, edhe nëse kërkon një kohë të gjatë. Shtë shumë e vështirë të pajtohesh kur ajo të lë pa asnjë arsye serioze, madje edhe ndarja vetë përfundoi me një puthje të thjeshtë në buzë, kështu që unë as nuk mund të ndalem së menduari për të pas 4 muajsh, ndalo së menduari pse ajo kishte nevojë për të . Deri më tani zgjohem dhe shkoj të fle vetëm duke menduar për të, sigurisht që ka ditë kur ndjehem sikur po shërohem dhe jam e fortë që të lë të gjitha mendimet, por më pas vjen të nesërmen dhe ka mbaruar përsëri nuk mund të ndalem së ndjekuri i saj në hapësirën shoqërore dhe atje e shoh gjithmonë duke udhëtuar pas iv. vend, duke kaluar një kohë të mirë me miqtë, etj., pastaj gërmoj veten me mendimin se ajo ishte në gjendje të më linte të shkoja dhe të shijoja jetën, dhe unë jam i mbërthyer dhe nuk ec përpara, nëse veproj në diçka, me të vërtetë nuk jam përjetojeni atë moment plotësisht, mendimet e mia lëvizin diku tjetër. Unë jam sinqerisht e lumtur që ajo po shkon mirë, nuk i uroj asaj asgjë të keqe dhe nuk do ta dëshiroja kurrë asgjë, por që "butoni i vetë-keqardhjes" të shfaqet, unë ende jetoj me shpresën që një ditë ajo do t'i shkruajë mua dhe pyet pas meje, si jam duke bërë, por shpresa të tilla duken boshe. , sepse ne nuk komunikojmë plotësisht pas ndarjes. Dikush dëshiron të flasë, të shkëmbejë mendime, apo madje edhe t’i shkëmbejë, por miqtë që nuk kanë provuar diçka të tillë, nuk duan të ngarkojnë vazhdimisht anëtarët e familjes.
    më në fund, e dashura ime më vonë u kthye tek unë dhe më do më shumë edhe më mirë sesa më parë por është vetëm një njeri shpirtëror që më ndihmon dhe nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë mos hezitoni të kontaktoni Dr.Pellar dhe kontaktoni atë përmes këtij emaili drpellar@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Dr.Sango QAT NDIHME M SA SHUM LIDHJEN MUAJ.
    Dua të dëshmoj për një enigmë të madhe dhe të fuqishme të magjisë, gruaja ime më la mua dhe fëmijët për 2 vjet kur e thirra, ajo na la për një grua tjetër dhe kur e thirra ajo tha që ajo donte një divorc, unë isha aq e trishtuar që qava gjithë natën isha aq e vetmuar duke kërkuar diçka në internet kur gjeta një magjistar të quajtur Dr.Sango, i cili ndihmoi shumë njerëz që të merren me problemet e tyre, kështu që unë e kontaktova me të për problemet e tij, ai më tha që do të duhen 24 orë dhe gruaja ime do të kthehej tek unë. Unë bëra gjithçka që ai më tha të bëja. Të nesërmen gruaja ime u kthye në gjunjë dhe iu lut të anulojë divorcin që tani po shijojmë së bashku. nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë mund të kontaktoni njeriun magjistar që më ndihmoni përmes emailit të tij spell Specialistcaster937@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Emri im është Lilian N. Kjo është një ditë shumë e gëzueshme e jetës sime për shkak të ndihmës që Dr.saguru më ka dhënë duke më ndihmuar të rikthehem ish-burrin tim me magjinë dhe magjinë e tij të dashurisë. Unë isha i martuar për 6 vjet dhe ishte kaq e tmerrshme sepse burri im me të vërtetë po më tradhtonte dhe po kërkonte një divorc, por kur unë u takova me emailin e Dr.saguru në internet se si ai ka ndihmuar kaq shumë njerëz që të kthejnë ish-in e tyre dhe ndihmojnë për të rregulluar marrëdhëniet. dhe t'i bëjë njerëzit të jenë të lumtur në marrëdhëniet e tyre. Unë ia shpjegova situatën time dhe pastaj kërkova ndihmën e tij, por për habinë time, ai më tha se ai do të më ndihmojë në çështjen time dhe këtu unë tani po festoj sepse Burri im ka ndryshuar plotësisht për të mirë. Ai gjithmonë dëshiron të jetë pranë meje dhe nuk mund të bëjë asgjë pa praninë time. Unë jam duke shijuar vërtet martesën time, çfarë feste e shkëlqyer. Unë do të vazhdoj të dëshmoj në internet sepse Dr.saguru është me të vërtetë një magjistar. A KENI NDIHM H T NDIHMONI ATENHERE M CONNYRA E MJEKUT SAGURU TANI ME EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com ose WhatsApp +2349037545183 Ai është përgjigjja e vetme për problemin tuaj dhe ju bën të ndiheni të lumtur në marrëdhënien tuaj.
    1 DREJTORIA E DASHURIS
    2 FITO EX Prapa
    3 FRUTA E BOMBS
    4 DREJTORIA E PROMOVIMIT
    5 DREJTSIA E MBROJTJES
    6 DREJTSIA E BIZNESIT
    7 DREJTSIA E MIR PUNB
    8 DREJTSIA E LARTS DHE DREJTIMI I RASTIT GJYQSOR.

    ReplyDelete
  9. Všechna uznání patří tomuto úžasnému sběrateli kouzel, který si zaslouží emulaci, a také Katherine, mé nejlepší kamarádce. Egwaliho, který představil můj drahý přítel v okamžiku, kdy jsme si všichni mysleli, že se to stalo, se stalo opakem. Věřte mi, že jsem nevěřil kvůli mému odlišnému setkání s řadou čarodějů a webových stránek, to vše, aby se můj půvabný manžel na pohled vrátil ke mně, nepochybně mějte na paměti, že musí existovat spolehlivé místo, pak přišla kath s článkem doktora Egwaliho a po přímluvu u lékaře bylo kouzlo a byla to pro mě a děti úplně nová taška lásky. Dnes jsme se od té doby znovu oženili a žijeme krásně a teď jsem opravdu opravdový věřící, děkuji ještě jednou Dr. Nebuďte rezervovaní, vaše také může být výjimkou..Jedná se o jeho kontakty pro každý případ.Whatsapp: +2348122948392 / Mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Kini kujdes, jo çdo magjistar mund t'ju ndihmojë këtu ose madje të sugjerojë se si mund ta riktheni dashurinë tuaj të mëparshme, dëshmitë e shumicës së magjistarëve këtu duhet të shpërfillen. Për shkak se shumica e tyre janë mashtrime, dua të them mashtrime të vërteta të të cilave unë isha viktimë dhe më hoqën mijëra dollarë sepse isha shumë në ankth të ktheja burrin tim pasi ai më la për më shumë se një vit me dy fëmijët tanë që mezi janë mosha. Unë kam aplikuar për tetë spellcasters të ndryshëm këtu dhe të gjithë pa dobi, ata të gjithë kërkojnë të njëjtën gjë dërgoni emrin tuaj, ish-emrin tuaj, fotot etj. të cilat i dërgova vazhdimisht derisa pashë një postim për Voodoo Lord dhe vendosa t'i jap atij gjurmët e mia të fundit. Me pak fjalë, unë dhe bashkëshorti im jemi kthyer bashkë tani dhe po jetojmë mirë dhe të lumtur së bashku me fëmijët tanë. Nëse po e kaloni këtë në marrëdhënien ose martesën tuaj, mos kërkoni më tej pasi Voodoo Lord është zgjidhja. kontaktoni atë tani: voodooconnect60@gmail.com ose WhatsApp +2348097014925 ose Telegram +2348097014925

    ReplyDelete
  11. Lexova për Voodoo Lord dhe kontaktova me të për të më ndihmuar të ktheja të fejuarën time për t'u martuar me mua këtë vit, dhe u ktheva këtu për të postuar rreth tij. Voodoo Lord do t'ju ndihmojë të zgjidhni problemin tuaj pa marrë parasysh se çfarë po kaloni. Postimi për një magjistar është shumë i çuditshëm për mua, sepse kurrë nuk e mendoja se do të isha në gjendje të thosha se më ndihmoi një magjistar për të rikthyer ish të fejuarin tim, edhe kur ai më la për shkak të pabesisë dhe abuzimit të vazhdueshëm. Jemi ndarë dhe pa kontakt për një vit. Kam lexuar për Voodoo Lord në disa forume dhe e kontaktova për të më ndihmuar dhe në më pak se 48 orë më thirri i fejuari im dhe u gëzova që ai donte të kthehej tek unë. U takuam dhe ai më propozoi. Ishte unaza më e bukur. Ju lutemi të gjithëve që e shohin këtë, kontaktoni Voodoo Lord për të zgjidhur problemin tuaj. Dashuria dhe lumturia janë ndjenja më e mirë e përjetuar ndonjëherë. Dërgoji atij një email voodooconnect60@gmail.com .. WhatsApp +2348097014925 .. Telegram +2348097014925

    ReplyDelete
  12. Faleminderit shumë DR DAWN që e latë ish të dashurin tim të kthehet tek unë. Emri im është Joyce Jayden dhe e shkruaj këtë dëshmi të bukur me respekt për këtë njeri. Ai më realizoi të gjitha dëshirat. Unë dhe i dashuri im kemi qenë në një lidhje për më shumë se 3 vjet dhe edhe pse kishim pasur kaq shumë grindje, nuk e kishim menduar kurrë një ndarje. Një ditë më mori në telefon dhe më tha se është lodhur nga marrëdhënia dhe nuk e sheh gjëkundi se ku po shkojmë. Kanë kaluar muaj dhe i dashuri im pushoi së kontaktuari me mua dhe nuk mora vesh më për të dhe celulari i ishte shkëputur. E dija se duhej të kërkoja ndihmë për shkak të dashurisë që kam për të. Kam kontaktuar me këtë magjistar të mrekullueshëm sepse nuk kam komunikuar kurrë më parë me askënd dhe ju them që pas një jave kontakti, ish i dashuri im më telefonoi dhe më kërkoi të më shihte pas 48 orësh, ai bëri punën që unë të pajtohesha me të dashurin tim. ai mbante një unazë në gishtin tim. Jam shumë e lumtur sepse së shpejti do të jem një vajzë e martuar me ndihmën e këtij magjistari të mrekullueshëm. Unë premtova se do t'i manifestoj veprat tuaja të gjithëve dhe ju lutemi kontaktoni këtë njeri për t'ju ndihmuar në email: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose mundeni edhe WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  13. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete
  14. Jeta vjen me përvoja të ndryshme. Nuk e di çfarë lloj përvoje keni, por kjo është historia ime, më shumë një dëshmi. Jam i lumtur ta shkruaj këtë sepse kam përsëri paqe në martesën time dhe e gjitha kjo falë një magjistari të madh të quajtur VOODOO LORD, ai është një njeri shumë i fuqishëm që ndihmoi në pajtimin e mosmarrëveshjes midis meje dhe burrit tim me një magji dashurie shumë efektive dhe të vërtetë. . Burri im u largua nga shtëpia dhe u vendos me një grua tjetër për shtatë muaj pa u kujdesur për mua dhe katër fëmijët tanë, unë jam financiarisht i qëndrueshëm, por kam nevojë për kujdes, dashuri dhe një familje të qëndrueshme nga një burrë. Iu luta të kthehej në shtëpi disa herë, por asgjë nuk funksionoi, madje i kërkova motrës së tij më të madhe që të më ndihmonte t'i përgjërohesha, gjë që gjithashtu dështoi. Kështu që një ditë hasa dëshminë e një gruaje që përshkroi se si VOODOO LORD e kishte ndihmuar atë të parandalonte burrin e saj që ta divorconte. E kontaktova dhe i shpjegova problemet e mia, ai më tha se çfarë duhej për një magji dashurie të vërtetë dhe shumë efektive. I ofrova gjithçka që i nevojitej dhe në njëzet e katër orë burri im më thirri,  duke u lutur për faljen time duke kërkuar nëse do ta merrja përsëri pas asaj që bëri, dhe kështu martesa ime u shpëtua. Nëse keni ndonjë lloj problemi që dëshironi ta rregulloni urgjentisht, mos hezitoni ta kontaktoni në  WhatsApp: +2348097014925, Email: voodooconnect60@gmail.com


    ReplyDelete
  15. Përshëndetje të gjithëve unë jam Philip Pena nga Italia por jetoj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Dua t'i tregoj gjithë botës Dr ibinoba e madhe. Unë isha e pakënaqur që kur e dashura ime në atë kohë në kolegj më tallte se kisha një penis të vogël dhe të dobët në shtrat, që atëherë jam përpjekur të përmirësoj jetën time seksuale, por të gjitha përpjekjet dështuan.. por u përkeqësua kur u martova. gruaja ime është shumë e zemëruar me mua dhe kërcënohet të më lërë nëse nuk gjej një mënyrë dhe e dua shumë gruan time. Në këtë ditë besnike po lexoja disa komente në një blog, pastaj pashë një koment të një Z. Sullivan nga New Orleans që dëshmonte se si Dr ibinoba e ndihmoi atë të zmadhonte penisin dhe të fekondonte numrin e spermës, kështu që shpejt e kontaktova atë në whatsApp dhe ai u kthye tek unë dhe unë bëra ashtu siç tha ai, për habinë time më të madhe mora 10 inç brenda dy javësh nga përdorimi i ilaçit të tij bimor dhe tani janë vetëm 3 javë që po kam 11 inç, jam shumë e lumtur tani.. Gruaja ime më komplimenton gjatë gjithë kohës tani lol... të gjitha faleminderit për Dr ibinoba për këtë gëzim. Kushdo që ka nevojë për ndihmën e tij, ju lutemi kontaktoni atë në numrin e tij të whatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com


    ReplyDelete
  16. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  17. Emri im është Joana Berankis dhe jam këtu për të falënderuar DR DAWN për ndihmën e tij në shpëtimin e marrëdhënies sime. I dashuri më la sepse isha i matur dhe e kam luftuar disa herë për shkak të pasigurisë, duke mos e parë kurrë pranë asnjë zonje tjetër. Nuk mund të gjeja një mënyrë më të mirë për ta bërë atë të kthehej tek unë dhe DR DAWN erdhi në shpëtimin tim. Kur e kontaktova, ai më tha gjithçka që duhej të dija se si do të rikthehet dashuria dhe lidhja mes meje dhe burrit tim. Unë u binda dhe ai e bëri punën pa hezitim dhe menjëherë pas 48 orësh më thirri i dashuri. Jam e lumtur dhe plot jetë për shkak të mirësisë së DR DAWN. I bëj thirrje kujtdo që ka probleme të kontaktojë me të tani dhe ai me siguri do t'ju ndihmojë.
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  18. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    ReplyDelete
  20. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    ReplyDelete
  26. Isha shumë i frustruar kur burri im më la dhe më bllokoi në të gjitha mediat sociale, qaja gjithë ditën dhe natën, nuk ishte e lehtë për mua derisa pashë shumë dëshmi se si DR DAWN i ndihmoi ata të rivendosnin partnerët e tyre, marrëdhëniet. , martesat dhe gjithashtu shërova shumë sëmundje, u ndriçova pak dhe e kontaktova në Whatsapp, i shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, më tha çfarë të bëja dhe bëra pikërisht atë që më kërkoi. në 48 orë pasi burri im filloi të më dërgonte mesazhe me mesazhe duke më kërkuar ta falja, ai tha se nuk do të më zhgënjejë më dhe ne kemi jetuar së bashku në paqe dhe lumturi, në fakt martesa jonë ka qenë një nga më të mirat në vend. , të gjitha falënderimet për DR DAWN:
    Kontaktoni atë për ndihmë nëse keni nevojë: dawnacuna314@gmail.com

    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  27. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    ReplyDelete