Saturday, June 20, 2009

Pelegrin -13 në 5vjetorin e revistës


“Pelegrin”


REVISTË E SHKRIMTARËVE SHQIPTARË TË KUDONDODHUR JASHTË SHQIPËRISË

Organ i Klubit të Shkrimtarëve Shqiptarë në Botë “Drita”


Themelues & Drejtor

Nase Jani


Kryeredaktore

Iliriana Sulkuqi


Speciale “5-vjet Pelegrin”

Në “Pelegrin” 13 do të lexoni:

50 urime në 5-vjetor







Revista e shumëçmuar “Pelegrin”, ka venë një gur në qemerin e madh të kulturës shqiptare... “Pelegrin”-i është një pemë që e ka mbajtur blerimin e fletëve në çdo stinë...

Dritëro AGOLLI


Gjatë këtyre 5-vjetëve, kjo Revistë ka qenë një tribunë e shprehjes dhe lirisë së mendimit kulturor dhe artistik...

Dr. Alfred MOISIU


Revista “Pelegrin” ndihmon për të mbajtur ndezur flakën e kulturës shqiptare jashtë atdheut...”

Dr. Robert ELSIE



...Dhe urimet vazhdojnë nga miq, institucione e bashkëpunëtorë:


Claude Chatron-Colliet, Vili Minarolli, Robert Goro, Pandeli Koçi, Dr. Adem Harxhi, Betim Muço, Dr. Evriviadhi Goro, Fatmir Terziu, Robert Martiko, Adnan Mehmeti & Dalan Luzaj, Dr. Mikel Nakuçi, Milianov Kallupi, Ardita V. Repishti, Aishe Qorraj-Berisha, Viktor Bruçeti, Luan Xhuli, Darling Ismail Vlora, Llazar Vero & Vlash Fili, Myrteza Mara & Gëzim Llojdia, Kristos Tumandhis, Fatime Kulli, Myslim Maska, Odhise Goro, Julia & Thanas Gjika, Zhanete & Ndue Lazri, Arben Largeta, Mimoza Hametaj, Albana Temeli, Vera Hanxhaku, Flonia Engjëll Telegrafi, Vilhelme Vranari-Haxhiraj, Raimonda Moisiu, Astrit Bishqemi, Alush Kurti, Violeta Çela, Sotir Athanasiu, Fation Pajo, Namik Selmani, Xheladin Mjeku, Ndue Hila, Gafurr Kabashi, Agim Blloshmi...


“Pelegrin” 13 ju sjell:


Letërsi shqiptare

POEZI, PROZË, ESE, PORTRETE, INTERVISTA,

REPORTAZHE, PRANVERA LETRARE...


Letërsi botërore

Nobelistja me moshën më të re

47 vjeçarja: Sigrid Undsed


Rudina Xhunga bashkëbisedon

me Doris Lessing, Nobelisten në letërsi-2007


Ismail Kadare, Janis Ricos, Azis Nesin, Xhevahir Spahiu, Robert Elsiè, Michael S. Bryson, Anton Çefa, Pëllumb Kulla, Faruk Myrtaj, Ramiz Gjini, Fatmir Terziu, Betim Muço, Dr. Evriviadhi Goro, Dr. Engjëll Telegrafi, Pandeli Koçi, Robert Martiko, Dr. Adem Harxhi, Vangha Mihanj Steryu, Rozi Theohari, Iliriana Sulkuqi, Rudina Xhunga, Lindita Agolli, Petraq Risto, Kristo Tumanidhis, Dr. Astrit Bishqemi, Kolec Traboini, Myslim Maska, Fatime Kulli, Luan Xhuli, Zois Shuttie, Agim Vinca, Isuf Luzaj, Dr. Bardhosh Gaçe, Eglantina Kume, Dalip Greca, Haxhi Maqellara, Aleko Likaj, Agim Basha, Aishe Qorraj-Berisha, Myrteza Mara, Dalan Luzaj, Julia Gjika, Suzana Kuqi, Fehmi Aivazi, Merita Bajraktari McCormack, Vera Hanxhaku, Odise Goro, Kozeta Zavalani, Agim Bacelli, Puntorie Muça- Ziba, Sevdie Rexhepi (Irak), Sotir Lashova, Leon Lekaj, Anton Gojçaj, Hasan Aliaj, Aida Dismondy, Aranit Roshi, Gëzim Llojdia, Petraq Kote, Shpëtim Kurti, Fation Pajo, Xheladin Mjeku, Besim Mero, Gafurr Kabashi, Dashamir Malo, Sotiraq Mishaxhiu, Vitore Sallaku, Marjana Prifti, Marianthi Nakuçi, Nebie Vraniqi, Ndue Hila, Bardhosh Xhelaj, Ilia Vasili, Violeta Çela, Bajame Hoxha - Çeliku etj. Pranvera letrare: Raisa Simoni (Tiranë), Diziana Ballolli (Kretë), Borina Voko (Athinë), Brisa Palikuqi (SHBA)


Robert Goro e Vasil Qesari vazhdojnë me Librat e Rinj…


Nderojmë figurat e shquara të kombit:

Vaçe Zela, Mentor Xhemali, Bedri Dede, Viktor Gjika,

Fotoreportazh: “Me Dionis Qirzidhin”


Fotografia e numrit:

Klarisa e vogël te busti i Fan S. Nolit të madh, në Boston, 2009...


Shkrimtari, Libri, Botuesi” Veprimtari të Klubit Drita:

“Zgjedhjet-2009”, Iliriana Sulkuqi: “Të ribëjmë një botë prej shpirti”,

“Me shkrimtarët” në Gjirokastër, Athinë, Nju-Jork...


Të gjitha materialet që boton Revista “Pelegrin” kanë dërgesën dhe pëlqimin e autorëve.


FALËNDERIM


“Pelegrin” 13 botohet

nën kujdesin financiar të Institutit Kombëtar të Diasporës

në Ministrinë e Punëve të Jashtme, Tiranë


Në 5-vjetor, “Pelegrin”-13:

Me 50 përshëndetje, 80 autorë, 170 fotografi... në 300 faqe...

Çmimi: 10 Euro, pa posten

Na lexoni dhe në adresën elektronike: dritapelegrin.blogspot.com

E përgatit inxhinier: Elvi-Jorgo Seferi


Të dashur bashkëpunëtorë, miq e lexues të revistës:

Në çdo përvjetor të “moshës kalendarike” Revista “Pelegrin” do të ketë moshën, mençurinë dhe talentin tuaj. Suksese!

Ju falënderoj

Nase Jani

Athinë, qershor 2009


2 comments:

  1. Dr.Agbazara është një njeri i mrekullueshëm, ky mjek më ndihmon ta sjell përsëri dashurin tim Jenny Williams, i cili u prish me mua 2 vjet më parë me hedhjen e magjisë së tij të fuqishme dhe sot ajo është kthyer tek unë kështu që nëse keni nevojë për ndihmë, kontaktoni atë me email: ( agbazara@gmail.com ) ose telefononi / WhatsApp +2348104102662. Dhe zgjidh problemin tuaj si unë.

    ReplyDelete
  2. Faleminderit shumë DR DAWN që e latë ish të dashurin tim të kthehet tek unë. Emri im është Joyce Jayden dhe e shkruaj këtë dëshmi të bukur me respekt për këtë njeri. Ai më realizoi të gjitha dëshirat. Unë dhe i dashuri im kemi qenë në një lidhje për më shumë se 3 vjet dhe edhe pse kishim pasur kaq shumë grindje, nuk e kishim menduar kurrë një ndarje. Një ditë më mori në telefon dhe më tha se është lodhur nga marrëdhënia dhe nuk e sheh gjëkundi se ku po shkojmë. Kanë kaluar muaj dhe i dashuri im pushoi së kontaktuari me mua dhe nuk mora vesh më për të dhe celulari i ishte shkëputur. E dija se duhej të kërkoja ndihmë për shkak të dashurisë që kam për të. Kam kontaktuar me këtë magjistar të mrekullueshëm sepse nuk kam komunikuar kurrë më parë me askënd dhe ju them që pas një jave kontakti, ish i dashuri im më telefonoi dhe më kërkoi të më shihte pas 48 orësh, ai bëri punën që unë të pajtohesha me të dashurin tim. ai mbante një unazë në gishtin tim. Jam shumë e lumtur sepse së shpejti do të jem një vajzë e martuar me ndihmën e këtij magjistari të mrekullueshëm. Unë premtova se do t'i manifestoj veprat tuaja të gjithëve dhe ju lutemi kontaktoni këtë njeri për t'ju ndihmuar në email: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose mundeni edhe WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete